TREILER

Το παρόν Ιστολόγιο έχει σκοπό να περισώσει & να προβάλλει τη ρουμελιώτικη ιστοριολαογραφία -

Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017

"Ζήσε αρμονικά μαζί μου"



Επιραβεύτηκε.(21-6-2017) στο Διεθνή διαγωνισμό Ποίησης “EARTH Poetry, Literary & Theatrical performances Festival“ με θέμα: - Περιβάλλον - Μητέρα φύση
                                   Ζήσε αρμονικά μαζί μου
   Σε γέννησα να με γνωρίσεις.
   Ξεκίνησες απ' το νερό μου
   στην έρημό μου καταλήγεις.
   Χωρίς εμένα δεν υπάρχεις.
   Σου έχτισα τον ομορφότερο πλανήτη.
   Μάτι γαλάζιο κι αρμυρό, σπόρος και χλωροφύλλη.
   Ζεσταίνω το κορμί σου με τον ήλιο
   την καρδιά σου με το φεγγάρι. 
   Έστειλα τα χελιδόνια μου να ελπίζεις.
   Τα περιστέρια μου να συνυπάρχεις.
   Σου έδωσα την ελευθερία της γνώσης και της φαντασίας.
   Μπορείς να δανείζεσαι τα πάντα από μένα 
   εκτός απ' την πλεονεξία. 
   Ότι παίρνεις, χωρίς να το χρειάζεσαι 
   θα αναγκαστείς να το επιστρέψεις με τόκο.
   Σου αφιερώνω τις Φθινοπωρινές μου αποχρώσεις.

   Κάθε άνοιξη σου δίνω την πνοή μου.
   Είναι τραγούδι τ' αηδονιού, δε φυλακίζεται.
   Κοίταξε βαθιά στο βλέμμα του παιδιού σου.
   Θα βρεις το δώρο της αθανασίας.
   Όλα τα περιβάλλοντα, να ξέρεις, δικά μου είναι.
   Μην αυταπατάσαι, είσαι δημιούργημά μου
   σε φροντίζω, σε μεγαλώνω.
   Πέταξε μακριά μου, αν θέλεις να με χάσεις.
   Ζήσε αρμονικά μαζί μου 
   και σου υπόσχομαι την αιώνια ύπαρξή σου.

Μπάμπης Τσέλος ( Βραχινός) 2017
Επιμέλεια-Ανάρτηση: Τάκης Ευθυμίου
Πηγή φωτο:http://www.matheallios.gr/2014/06/video_20.html
Εύγε! ανεξάντλητε φίλε Μπάμπη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: